خبرگزاری کار ایران

رئیسی در یزد:

احیای واحدهای تولیدی و همه ظرفیت های یزد در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۷۴۶

رئیس جمهور در سفر به یزد گفت: احیای ظرفیت‌های یزد در همه حوزه ها در دستور کار است و برای حل مشکلات مردم به یزد سفر کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه خود به یزد در فرودگاه شهید صدوقی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان یزد اظهار داشت: یزد استان پرظرفیتی در حوزه های مختلف است و دارای نیروی انسانی پر کار، پرتلاش و انقلابی است و مردمانی دارد سختکوش دارد که قناعت از ویژگی‌های آن ها است.

وی با اشاره به ظرفیت های یزد در حوزه کشاورزی، صنعتی و معدن افزود: معادن بزرگ و از همه مهمتر نیروی انسانی متراکم، جوان و آماده کار در این استان از ویژگی های خوبی است که متأسفانه زمینه کار آنگونه که باید برای جوانان فراهم نشده لذا توسعه و احیای این ظرفیت را در دستور کار داریم و دنبال خواهیم کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به بیماری نماینده ولی فقیه در استان و آرزوی سلامتی برای ایشان ادامه داد: مشکلات استان یزد احصاء شده، برخی در این سفر بررسی می‌شود و برخی دیگر نیز در تهران پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه سفر خود به بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی پرداخت و در بازدید از یکی از کارخانه های ریسندگی یزد که هشت سال تعطیل و متروکه بوده با انتقاد از تعطیلی این واحد تولیدی، گفت: بانک ها حقی برای تعطیلی واحد تولیدی ندارند لذا هر چه زودتر این کارخانه با همت و پیگیری دستگاه های مربوطه باید فعال شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه تعطیلی چنین واحدهای تولیدی خواب سرمایه و هدر رفت منابع ملی را در پی دارد، عنوان کرد: بانک ها یا نباید جایی را تملک کنند یا اگر تملک می کنند باید آنجا را راه اندازی کنند و یا با واگذاری به افراد توانمند از خواب سرمایه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز