خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

تزریق بیش از یک میلیون و 700 دوز واکسن کرونا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۶۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تزریق یک میلیون و 710 هزار و 896 دوز واکسن کرونا از آغاز واکسیناسیون تاکنون در استان خبر داد.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان های خلخال، کوثر، نیر، سرعین، نمین، گرمی، بیله سوار و اصلاندوز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی از فوت یک بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و افزود: در شبانه روز گذشته 24 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شدند و خوشبختانه 17 بیمار نیز با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند. البته وضعیت 29 بیمار نیز وخیم گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 135 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تحت درمان قرار دارند و 47 بیمار نیز در منازل خود تحت نظر کادر درمان بستری هستند.

حبیب زاده در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون تا کنون 900 هزار و 116 دوز در نوبت اول، 765 هزار و 155 دوز در نوبت دوم و 45 هزار و 625 دوز در نوبت سوم در سطح استان تزریق شده که میزان کل واکسن تزریقی در استان به یک میلیون و 710 هزار و 896 دوز رسیده است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز