خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته حمل و نقل صورت می‌گیرد؛

معاینه فنی رایگان تاکسی‌ها و وانت باران قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۱۵۵

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح معاینه فنی رایگان ویژه ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری شامل تاکسیرانان و وانت داران در مرکز معاینه فنی شهید رجایی به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: در این طرح، روز جمعه 26 آذر به تاکسیرانان و روز جمعه 3 دی به وانت داران اختصاص یافته است و اجرای طرح برای نوبت اول رایگان و درصورت مردود شدن در تست معاینه فنی خودرو، مراجعات بعدی با نرخ مصوب خواهد بود که راننده باید در روزهای آتی مراجعه کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در خصوص شرایط این طرح توضیح داد: داشتن پروانه فعالیت دارای اعتبار از سازمان تاکسیرانی در هنگام ثبت نام الزامی است و ثبت نام و گرفتن کد رهگیری نیز فقط از طریق مراجعه به سامانه مرکز معاینه فنی شهید رجایی به نشانی:  https://rajaeionlineres.qazvin.ir/ انجام خواهد شد که با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش مرکز معاینه فنی، اولویت با رانندگانی است که در سایت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خودرو های دوگانه سوز شرکتی که تست مخزن را انجام داده‌اند قبل از مراجعه به مرکز معاینه فنی باید برگه تست هیدرو استاتیک (تست مخزن) را همراه داشته باشند.

عرشیان گفت: مرکز معاینه فنی شهید رجایی در کمربندی جمهوری جنب پارک ملا خلیلا قرار دارد و تاکسیرانان در هنگام مراجعه باید کد رهگیری، اصل کارت خودرو وکارت مجوز دارای اعتبار خود را حتما همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز