خبرگزاری کار ایران

مردم؛ متضرر اصلی فقدان مدیریت یکپارچه شهری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۲۵

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: مردم در مطالبه‌گری خواسته‌ها و نیازهای خود از نهادهای متولی امر دچار سردرگمی هستند و نمی‌دانند این مسائل را از چه طریقی دنبال کنند که بیانگر فقدان مدیریت واحد و یکپارچه شهری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی با بیان اینکه یکی از خلاء‌های مدیریتی کشور، نبود مدیریت یکپارچه شهری است، اظهارکرد: این موضوع را در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان رضوی مطرح کرده و مورد تاکید قرار دادیم.

وی با اشاره به نشست‌های مردمی مختلفی که اعضای شورای شهر در محلات و مناطق مختلف تاکنون برگزار کرده‌اند، گفت: در این جلسات مطالبات مختلفی از سوی شهروندان مطرح می‌شود که متولی خیلی از آنها شهرداری نیست.

سلیمی افزود: مردم در مطالبه‌گری خواسته‌ها و نیازهای خود از نهادهای متولی امر دچار سردرگمی هستند و نمی‌دانند این مسائل خود را از چه طریقی دنبال کنند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد مطرح کرد: عمده شهروندان گمان می‌کنند که شهرداری متولی و مسئول پاسخگویی به تمام نیازهای آنهاست؛ درصورتیکه اینگونه نیست و دستگاه‌های دیگر مسئول هستند؛ همین عدم مدیریت یکپارچه سبب شده تا نتوانیم به تمامی شهروندان پاسخگویی مناسب داشته باشیم.

سلیمی گفت: همین نبود مدیریت واحد موجب موازی‌کاری و اتلاف و هدررفت وقت و منابع می‌شود و نمی‌توان اولویت‌بندی و تقدم و تاخر پروژه‌ها را در دستورکار داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز