خبرگزاری کار ایران

اینترنت در ۲۲۰ روستای استان قزوین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۰۶۷

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: ۲۲۰روستای استان قزوین فاقد پوشش اینترنت هستند و تا دهه فجر برخی از روستا‌های استان به شبکه اینترنت متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی شهامی با اعلام این خبر  گفت: در استان قزوین ۲۲۰ روستا بدون حداقل پوشش هستند و اولویت ما پوشش اینترنت در روستا‌های بدون اینترنت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین تأکید کرد: سال گذشته حدود ۷۵روستای فاقد اینترنت استان قزوین به اینترنت متصل شدند، ولی با پایان دولت اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پایان رسید و تا دهه فجر امسال، شاهد افتتاح اینترنت در روستا‌های فاقد اینترنت استان خواهیم بود.

شهامی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همه روستا‌های بالای ۲۰خانوار تا پایان سال ۱۴۰۱ از اینترنت بهره مند می‌شوند و امیدواریم تا پایان سال بعد، همه روستا‌های بدون اینترنت به شبکه جهانی اینترنت بپیوندند.

او درباره مشکل اینترنت مردم بخش بشاریات گفت: اینترنت بعضی از روستا‌های بخش بشاریات ضعیف است، ولی برخی از روستا‌ها از پوشش حداقلی اینترنت برخوردار هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین افزود: ۴ دکل تلفن همراه بخش بشاریات هم در طرح توسعه اینترنت، تقویت می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز