خبرگزاری کار ایران

در ستاد کرونای استان مطرح شد؛

معرفی کارمندان قزوین درصورت عدم ارایه کارت واکسن به هیأت تخلفات اداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۸۵۴

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: پرسنل ادارات از امروز درصورت عدم توجه به مبانی طرح هوشمند کرونا و نداشتن کارت واکسن و یا تست پی سی آر منفی در مرحله اول از حضور در محل کار محروم شده و به‌عنوان غیبت که شامل کسری حقوق می‌شود درنظر گرفته می‌شود و در مرحله بعد به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جمال حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: طی هفته گذشته 4 هزار و 433 بازدید صورت گرفته و به 8 هزار و 46 مورد تذکر و اخطار و 23 مورد ارجاع به دستگاه قضا منجر شد، همچنین از ابتدای نظارت‌ها و شیوع کرونا تعداد پلمب‌ها از چهار هزار مورد عبور کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین با اشاره به میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف  در صنایع و کارگاه‌های کوچک با سطح رعایت 50 درصد، جایگاه‌های سوخت با 56 درصد، شاغلین در صنوف 49 درصد و نانوایی‌ها 57 درصد کمترین سطح رعایت را داشته‌اند.

وی ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌ها در مطب‌ها و مراکز درمانی با 87 درصد، در ادارت و سازمان‌های دولتی با 78 درصد و دفاتر پیشخوان با 72 درصد بیشترین سطح رعایت را داشته‌اند.

این مسئول بیان کرد: طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا از امروز در سراسر کشور در سطح ادارت آغاز شده و در چهار گام طراحی شده و از امروز داشتن کارت واکسن و یا تست پی سی آر منفی  هر 15 روز یک بار توسط پرسنل ادارات الزامی است.

وی تاکید کرد: طرح مدیربت هوشمند، طرحی کاملا آماده است و دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشند و در زمان اجرای این طرح بازدیدهای روزانه خواهیم داشت.

حسینی اظهار کرد: پس از ادارات، اولویت بعدی ما  مجالس ترحیم، رستوران، مدارس، حمل و نقل و تاکسی‌ها و شب نشینی‌ها به عنوان کانون آلودگی مد نظر هستند که مدارس به دلیل حساسیت بالا اهمیت بیشتری دارد و فاصله‌گذاری برحسب شرایط سنی رعایت نمی‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: داشتن تهویه مناسب در مدارس نیز ضروت دارد و درصورت نداشتن دستگاه باید هر ساعت ۱۰ دقیقه پنجره‌ها برای جابه جایی هوای کلاس باز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز