خبرگزاری کار ایران

ترمیم و بهسازی آسفالت معابر پرتردد رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۵۰۳

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت از ترمیم و بهسازی آسفالت کوچه‌ها و معابر اصلی شهر توسط سازمان عمران و روکش آسفالت معابر خاکی و فرسوده مناطق پنجگانه شهرداری رشت جهت سهولت در تردد خودروها و تسهیل در رفت و آمد شهروندان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، میثم حرفت خواه  روند اجرای ترمیم و بهسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر توسط سازمان عمران و باز آفرینی و مناطق پنجگانه شهرداری رشت جهت سهولت در تردد خودروها و تسهیل در رفت و آمد شهروندان را تشریح کرد.

وی اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی در حوزه آسفالت و لکه‌گیریها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روکش آسفالت بلوار مدرس، خیابان جدید الاحداث فرجام، فلکه نیروی دریایی، بلوار شهید بهشتی، نبش محله جماران، خیابان نامجو بخشی از اقدامات ترمیمی معابر اصلی است که توسط سازمان عمران شهرداری رشت انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به اینکه در راستای بهبود کیفیت معابر خاکی و آسفالت های فرسوده در محدوده هر یک از مناطق پنجگانه شهرداری رشت نقاط و معابر دارای مشکل شناسایی و بر اساس اولویت بندی روکش آسفالت خیابان ها و معابر شهر در حال اجرا است، افزود: طی هفته گذشته مسیرهایی در رشتیان، استادسرا، بیستون، بلوار معلم، لب آب، خیابان سرچشمه، پل عراق، کوی دیانتی، آفخرا، رودباری، بلوار شهدای گمنام، خیابان فرجام، بلوار لاکان معابر خاکی و آسفالت های فرسوده، ترمیم شد.

حرفت خواه در پایان تصریح کرد: مناطق پنجگانه شهرداری رشت پروژه‌های خود را در حوزه لکه‌گیری آسفالت در سطح کوچه‌ها و معابر نیز در دست اجرا دارند که روند آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز