خبرگزاری کار ایران

درخواست مدیر کل امور بانوان استان :

لرستان پایلوت توانمند سازی و دلفان پایلوت کنترل آسیب های اجتماعی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۹۶

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان خواستار پایلوت شدن لرستان در توانمند سازی مهارت های اجتماعی و اشتغال زایی زنان شد.

به گزارش ایلنا، ناهید پرویز پور در شورای اداری شهرستان دلفان که با حضور معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب که بیش از شصت و نه هزار نفر از جمعیت شهرستان دلفان را زنان تشکیل می دهند ،گفت: جمعیت زنان دلفان با نزدیک به نیمی از جمعیت این شهرستان نیازمند نگاه ویژه است ،زنانی که در فقر مفرط به سر می برند و با مشکلات عدیده معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

وی فقر و فلاکت را عامل اصلی به میدان آمدن زنان و ایجاد پدیده زنان کار در این شهرستان ، عنوان کرد و افزود: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که کرامت زنان در این شهرستان نادیده گرفته شود و زنان سرپرست خانوار برای ایجاد معیشت به کارگری رو بیاورند و با حداقل دستمزد ها مورد بیگاری قرار بگیرند ‌.

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد :همانطور که مقام معظم رهبری از آسیب های اجتماعی احساس خطر می کنند و خواستار کنترل این آسیب ها از سوی مسوولان شده اند ، زنان کار نورآباد مصداق بارز آسیب های اجتماعی است این زنگ خطر می طلبد تا چاره ای اساسی و برنامه ای مدون برنامه ریزی و صورت گیرد .

وی ایجاد زمینه های اشتغال برای زنان دلفان و در سطح وسیع تر لرستان را ضروری دانست و از معاونت رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده خواست تا لرستان را پایلوت توانمند سازی زنان قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز