خبرگزاری کار ایران

نایب‌رئیس شورا شهر کرج:

پروژه های حمل و نقل و ترافیک در دوره ششم شورا رونق خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۸۱

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضوع حمل و‌ نقل ترافیک جزو اولویت های اول دوره ششم شورای شهر کرج است.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در هفدهمین جلسه کمیسیون تلفیق بررسی متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت حمل ونقل اظهار داشت: معاونت حمل و‌ نقل ترافیک شهرداری باید نقش اصلی خود را در شهر پیدا کند زیرا این معاونت در دوران گذشته به عنوان معاونت دست چندم و زاپاس در مجموعه شهرداری بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج رفع معضل ترافیک را عمده ترین خواسته مردم عنوان کرد و افزود: ترافیک از نظر روحی روانی، آلودگی هوا ، موضوعات محیط زیستی استهلاک خودرو  و هزینه های  بنزین چه در مسایل فرهنگی اجتماعی رفاهی جزو مشکلات اساسی است که باید توسط معاونت حمل و نقل برطرف شود. 

رحیمی بر ضرورت پیوست حمل و نقل ترافیکی برای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: ترافیک، تردد، حمل و نقل و سفر را باید مدیریت کنیم و  پروژه عمرانی را در هر فصلی که باشد اگر بدون پیوست ترافیکی انجام شود  دچار مشکل می‌شویم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یادآور شد: ان شالله در طول ۴ سال دوره شورای ششم  حدود ۸۰ درصد از ۵۲ تقاطع چراغدار موجود در شهر هوشمند و یکپارچه شود.

نایب‌رئیس شورا شهر کرج، موضوع طرح ترافیک دائمی در هسته مرکزی شهر، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی چه با بخش خصوصی و یا با اوراق مشارکت ، راه اندازی خط ویژه اتوبوس های تندرو و باز مهندسی خطوط را جزو اولویت هایی عنوان کرد  که باید در این دوره برنامه ریزی و انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز