خبرگزاری کار ایران

طی سال جاری صورت گرفت؛

صدور مجوز برای 123 شغل خانگی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۴۵

مدیر اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۳ مجوز مشاغل خانگی در شهرستان صادر و ۱۰۱ طرح به بانک‌های عامل برای دریافت حدود 55 میلیارد ریال تسهیلات معرفی شده‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین، سید مجید موسوی گفت: با اقدامات و برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی تا سه هزار و ۹۷۸ فرصت شغلی جدید معادل ۷۷ درصد از تعهد اشتغال شهرستان محقق شد.

مدیر اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قزوین ادامه داد: تعهد اشتغال شهرستان برای سال جاری پنج هزار و ۱۹۳ فرصت شغلی جدید است.

وی یادآور شد: امسال ۱۳ رسته شغلی آسیب دیده از کرونا در شهرستان یک‌هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۹ هزار و ۹۰۵ پرونده جهت اشتغال ۱۲ هزار و ۶۶۸ نفر دریافت کرده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: بیشترین آمار پرداختی در میان بانک‌های عامل متعلق به بانک ملت شهرستان بوده و بیشترین معرفی درخواست تسهیلات نیز میان دستگاه‌های اجرایی به اداره صنعت،معدن و تجارت مربوط بوده است.

وی در ادامه از دستگاه های اجرایی خواست تا افراد دارای صلاحیت مجوز مشاغل خانگی را به کمیته بررسی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی کنند تا هرچه سریعتر برای جذب اعتبارات ابلاغی در این بخش اقدام شود.

موسوی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا آخر ماه جاری فرصت ارسال درخواست دارند و باید همکاری و هم افزایی بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز