خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای قزوین:

برندگان مسابقات ملی تنیس روی میز پیوند اعضا اعلام شد/ کسب بیشترین رتبه‌ها برای اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۳۲

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین گفت: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا در بخش آایان با اعلام نفرات برتر در قزوین به کار خود پایان داد.

مرتضی گلشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به نتایج بازی‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا گفت: این مسابقات در چهار رده سنی در استان قزوین برگزار شد و ورزشکاران از 16 استان به رقابت پرداختند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین ادامه داد: در رده سنی 18 تا 29 سال، مجید شاهسوند از همدان رتبه نخست را به دست آورد، مهدی کیانی و امیرعباس سعیدی از استان اصفهان نیز رتبه‌های دوم و سوم  را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: در رده سنی 30 تا 39 سال نیز جواد رحمانی از تهران، سید مجتبی احمدی از فارس و محمد محمدی از اصفهان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: در رده سنی 40 تا 49 سال، علی زارعی از خراسان رضوی، ناصر ماهر از اردبیل و بیژن مونسی فر از اصفهان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: در رده  سنی 50 تا 59 سال نیز بابک فتاحی از اصفهان در جایگاه اول قرار گرفته و نادر محمودزاده از آذربایجان غربی و حسن تاتاری از خراسان رضوی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

گلشاهی گفت: مسابقات ملی بانوان نیز امروز با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز