خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

توجه به حوزه زنان و خانواده در سفر رئیس‌جمهور به لرستان/وضعیت بد اقتصادی زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۲۶

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: در سفر ریاست جمهوری به لرستان باید توجه ویژه‌ای به حوزه زنان و خانواده شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه مقصودی در گفت وگو با رسانه‌ها افزود: حوزه زنان به عنوان نیمی از جامعه از پویایی خوبی برخوردار هستند که با توجه به جمعیت و دیگر شاخص‌های موجود باید در حوزه بودجه و برنامه‌ریزی‌ها دیده شوند.

وی تصریح کرد: سفر رییس جمهور به لرستان می‌تواند منشأ خیر و برکات برای استان باشد که با برنامه‌ریزی انجام شده و سفر جداگانه معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به لرستان و شهرستان بروجرد می توانیم در خصوص  توانمندی‌ها و مشکلات این حوزه اقدامات گسترده ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی استان، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست نیز از وضعیت بسیار بدی برخوردار بوده که علاوه بر برنامه‌های پیش‌رو باید با برنامه‌ریزی ویژه‌ای در این حوزه گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: زنان در بسیاری از حوزه‌ها دوشادوش مردان در تلاش بوده و سهم بسزایی در پیشبرد کشور و اقتصاد خانوار دارند که از این رو می‌بایست در همه جوانب و برنامه‌ریزی‌ها از این قشر حمایت شود.

بر اساس برنامه اعلام شده، دکتر رییسی ریاست جمهوری در یازدهمین سفر استانی خود به همراه هیات دولت به لرستان سفر می کند.

بر همین اساس خانم دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عصر پنج‌شنبه وارد لرستان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز