خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیادمسکن لرستان:

82 درصد واحدهای مسکونی دهگاه بروجرد مقاوم سازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۲۵

مدیرکل بنیادمسکن لرستان دربازدیداز روندمقاوم سازی واحدهای مسکونی دهگاه شهرستان بروجردگفت:۸۲درصدازواحدهای مسکونی این روستا مقاوم سازی شده است.

به گزارش ایلنا، مسعودرضایی با اشاره به چشم انداز ده ساله درخصوص مقاوم سازی تمام واحدهای مسکن روستایی در کشور گفت: لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است. 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان افزایش تسهیلات مسکن روستایی تا ۲۰۰ میلیون تومان را فرصتی ارزشمند در راستای مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی دانسته و افزود: بیش از ۸۰ درصد واحدهای روستایی لرستان بازسازی و بهسازی شده  است.

رضایی برلزوم توسعه پایدار روستاهای استان تاکید کرد و گفت: خدمت رسانی به ولی نعمتان روستایی را تامقاوم سازی آخرین واحدفرسوده در روستاهای استان ادامه خواهیم داد. 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان اقدامات انجام شده در روستای دهگاه را بسیار ارزشمند و قابل توجه دانسته و اظهار کرد: بازسازی واحدهای فرسوده مسکن روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر،اجرای سنگ فرش معابرو دیوارحائل در این روستا اجرا شده است.

رضایی بابیان اینکه ۱۰۵ واحد مسکن روستایی دهگاه از تسهیلات مسکن روستایی بهره مند شده اند افزود: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی دهگاه به ۸۲ درصدافزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت و سه هزارمترمربع سنگفرش معابرو۲۰۰مترطول دیوارحائل در روستای دهگاه اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز