خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین خبر داد:

اخذ سند 1015 هکتاری بستر رودخانه آبگرم چای آوج

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۴۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با پیگیری‌های شرکت آب منطقه‌ای قزوین و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان سند هزار و 15 هکتار از بستر رودخانه آبگرم چای در استان قزوین اخذ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یدالله ملکی گفت: یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه‌ها است؛ از این رو اخذ اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین از دو سال پیش به‌صورت جدی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه ای قزوین قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه‌ای قزوین جهت اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه‌های استان با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت سند اراضی بستر رودخانه آبگرم چای در محدوده شهرستان آوج اخذ شد و این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا است.

ملکی خاطرنشان شد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخش‌های مختلف استان واقع شده‌اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به‌عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز