خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کار:

مشکل مردم با پشت میزنشینی مدیران حل نمی شود/ فلسفه حضور ما در پست های اداری نوکری مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۶۹

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با پشت میزنشینی نمی توان مشکلات مردم را حل کرد و باید فرایندهای جاری سیستم را به نفع مردم تغییر دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمدرضا حسینی امروز چهارشنبه-17 آذرماه- در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  بیان کرد: برای استفاده  درست از سرمایه عمر باید بر اساس گفته خداوند با یکدیگر کار کنیم و توصیه به حق و صبر کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید فرایندهای جاری سیستم را به نفع مردم تغییر دهیم، اظهار کرد: اگر مسئله  ما خدمت به مردم باشد و خدمت به مردم را بالاتر از خدمت به خودمان و در اولویت قرار دهیم و همچنین مومن به اسلام، نظام، انقلاب و مسئولیت‌مان باشیم، خدا نیز به ما کمک خواهد کرد.

حسینی با بیان اینکه اگر مدیری بخواهد برای خدمت به مردم کاری کند اما نتواند، مدیر نیست، گفت: قسمت عمده ای از نظام  اشکالات ما  به مدیران برمی گردد چرا که اهل تعامل نیستیم و نمی توانیم از توانایی هایمان استفاده کنیم، فلذا ما اگر خودمان را اصلاح کنیم سیستم نیز اصلاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیران باید مدام مهارت های خود را تقویت کنند، از منافع خود به نفع مردم بگذرند و این روحیه سبقت گیری از یکدیگر در کار خیر را در خود پرورش د هند که این موضوع به نوع نگاه به مسئولیت بازمی گردد.

وی با بیان اینکه عملکرد هر روز ما باید بهتر از دیروز ما باشد، تاکید کرد: باید سیستمی که مانع خدمت رسانی به مردم می شود را از میان برداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فلسفه  حضور ما در پست های اداری نوکری مردم  در نظام اسلامی است، افزود: یکی از مهم ترین کارها ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران است،  ما باید پارادایم حاکم را تغییر دهیم، در این صورت ظرفیت های بالقوه بسیاری بالفعل  خواهد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه با پشت میزنشینی نمی توان مشکلات مردم را حل کرد، ادامه داد: یکی از مهم ترین کارهای مدیران افزایش ارتباط با زیرمجموعه است که در این صورت ارتباط کارمندان  زیر مجموعه نیز با مردم نیز بیشتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز