خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت گلستان:

افراد فاقد بیمه درمانی به صورت رایگان تحت پوشش قرار می گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۹۵

مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: کسانی که در استان فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند میتوانند به صورت رایگان از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، سیدمحمدحسینی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: گلستان با 97.8 درصد تحقق اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک رتبه ششم را درصد کشور  دارد  که میزان تحقق این طرح در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی  ۹۵ درصد و در مراکز درمانی بخش خصوصی ۹۸ درصد است.

وی با اشاره به تکلیف قانونی برای اجرای طرح صدور الکترونیک نسخ پزشکی ادامه داد: از اول دی ماه دیگر نسخه کاغذی تجویز نمی شود و هم نسخه نویسی و هم نسخه پیچی به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و ما در این زمینه دغدغه و چالشی در استان نداریم. 

حسینی بیان کرد: تاسال ۱۳۹۸ مایک میلیون و۲۷۵هزارنفر بیمه شده بیمه سلامت داشتیم ولی الان  کاهش بیمه شده داریم که بخشی از علت آن بخاطر رفع همپوشانی بوده وقطع بیمه برخی افراد به علت آزمون‌وسع یکی دیگر از علل آن بود. با توجه به توقف آزمون وسع از انتهای پارسال اگر کسی بیمه درمانی ندارد  می تواند به صورت رایگان از خدمات بیمه سلامت استفاده کند.

وی افزود: در حال حاضر یک میلیون و۱۵۰ هزارنفر از مردم گلستان که معادل ۵۸ درصدجمعیت استان را شامل می شود تحت پوشش بیمه سلامت قراردارند.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان خاطرنشان کرد: گلستانی ها  برای تمدید و یا ثبت‌نام بیمه به سایت سامانه شهروندی  www.bimehsalamatiranian.ir مراجعه کنند و اپلیکیشن بیمه سلامت من طراحی شده است و در نرم‌افزار بازار و سامانه شهروندی به راحتی قابل دانلود و در دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز