خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۶۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۰۹۲

فرماندار کاشمر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری۶۴۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه تولید و اشتغال زایی به متقاضیان داده شده و این مهم باید ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در جلسه شورای اداری شهرستان در خصوص معلولان گفت: دغدغه معلولین به استان اعلام شود تا امتیاز حق پرستاری از معلولین برای خانواده های تحت حمایت تداوم داشته باشد. ستاد مناسب سازی معابر شهرستان جهت معلولین فعال است و شورای توانبخشی نیز در شهرستان تشکیل می شود تا مشکلات این حوزه کاهش یابد.

وی همچنین در خصوص  وضعیت ویروس کرونا گفت: کرونا تمام نشده است و متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی کمرنگ شده و باید این مهم همچنان رعایت شود‌، دز سوم واکسیناسیون کرونا هم اعلام شده و افراد واجد شرایط هر چه زودتر اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از ظرفیت بسیار خوب دانشگاههای ما در جهت پژوهش بیشتر باید استفاده شود و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه بیشتر شود تا از فعالیت جزیره ایی جلوگیری شود. وقتی آگاهی نباشد در هیچ حوزه ای پیشرفت نخواهیم کرد.

ساقی با اشاره به وضعیت جذب اعتبارات اشتغال زایی در شهرستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، ۶۴۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه  تولید و اشتغال زایی به متقاضیان  داده شده و این مهم همچنان باید ادامه داشته باشد. 

فرماندار کاشمر بیان کرد: ممکن است زمستان سختی داشته باشیم؛ بنابراین در مصرف گاز صرفه جویی شود و همه ادارات موظف به این امر هستند.

وی اظهار داشت: اگر اختلاف نظری در دستگاههای اداری ایجاد می شود نشست برگزار کنید و چنانچه رفع نشد به فرمانداری مراجعه کنید و چنانچه راهکار دیگری لازم باشد فرمانداری ترتیب اثر می دهد تا مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز