خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار برگزار خواهد شد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۰۵۹

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد گفت: اولین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور، نیمه دوم دی‌ماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، هاشم دائمی از برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای کلانشهرهای کشور به میزبانی مشهد خبرداد و اظهار کرد: ضرورت و اهداف مختلفی برای برگزاری این نشست تدوین و تعریف شده که یکی از آنها، تصمیم‌گیری و اتفاق نظر روسای کمیسیون‌های حقوقی در خصوص طرح‌ها و لوایح مرتبط با مدیریت شهری است.

وی مشارکت کمیسیون‌های شورای شهر برای تصمیم‌ساز شدن و ارائه خط مشی به مجلس و دولت را از دیگر ضرورت‌های برگزاری این نشست دانست و گفت: در حاشیه این اجلاس که نیمه دوم دی‌ماه برگزار می‌شود، دبیرخانه دائمی کمیسیون‌های حقوقی کلانشهرها را هم تشکیل می‌دهیم که دستاورد ارزنده و مثمر ثمری برای مدیریت‌های شهری است.

عضو شورای شهر مشهد در ادامه صحبت‌های خود به تشریح محورهای این نشست 2 روزه پرداخت و افزود: یکی از شاخص‌ترین اهداف مدنظر، انتقال تجربیات و اطلاع از نحوه عملکرد کمیسیون‌های حقوقی کلانشهرها خواهد بود.

دائمی تصریح کرد: در این اجلاسیه، بررسی چالش‌‌های حقوقی طرح های تفصیلی کلانشهرها و بهره‌برداری‌های موقت، طرح اصلاح قانون مهندسی و کنترل ساختمان، طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها و طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات کشور را هم مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: امیدواریم برگزاری این نشست دستاوردهای سازنده‌ای برای حوزه حقوقی کلانشهرهای کشور داشته باشد؛ دستاوردهایی که بی‌شک در تعاملات بین شهروندان و مدیریت‌های شهری اثرگذاری بالایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز