خبرگزاری کار ایران

در سال جاری انجام شد؛

برگزاری 6 آزمون بدو خدمت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۵۰

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: 6 آزمون از ابتدای سال تاکنون برای رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز برگزار شده است و در مجموع 437 راننده برای شرکت در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از البرز، رحمان شجاعی به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان استان اشاره و اظهار کرد: رانندگانی که می‌خواهند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت کنند باید در زمان درخواست کارت هوشمند دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی را طی کنند.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی شامل دوره‌های آموزش بدو خدمت باری، مسافری و حمل‌ونقل مواد خطرناک است و به صورت حضوری برای رانندگان برگزار می‌شود، افزود: البته در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

این مسئول با توضیح اینکه از ابتدای سال تاکنون 6 آزمون برای رانندگان البرزی برگزار شده است، ادامه داد: از مجموع 437 نفرثبت‌نام کننده، 398 نفر در حوزه حمل و نقل باری، 28 نفر حمل و نقل مسافری و 11 نفر نیز در آزمون بخش حمل مواد خطرناک شرکت کردند.

شجاعی تصریح کرد: از این تعداد شرکت‌کننده، 198 نفر در بخش حمل و نقل باری و هشت نفر در بخش مسافری نمره قبولی را کسب کردند و متاسفانه در بخش حمل مواد خطرناک هیچ‌ راننده‌ای نتوانست نمره قبولی را کسب کند.

وی در ادامه به آموزش پرسنل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای البرز اشاره کرد و گفت: آموزش پرسنل براساس نیازسنجی، تصویب و ابلاغ دوره از سوی مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به استان‌ها ابلاغ می‌شود که براساس تقویم آموزشی امسال 50 دوره عمومی و تخصصی برای پرسنل برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برگزاری کلاس‌ها تا پایان سال ادامه دارد و به منظور حفظ سلامت پرسنل اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز