خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز سفیر الفبای مهربانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۴۴

نماینده عالی دولت در استان البرز به دعوت مدیر سازمان مردم نهاد سفیران الفبای مهربانی به عضویت افتخاری این سازمان درآمد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار الناز باقری مدیر سازمان مردم نهاد سفیران الفبای مهربانی که روز سه شنبه صورت گرفت، از فعالیت ها و اهداف این مجموعه آگاهی یافته و عضویت افتخاری این مجموعه را پذیرفت.

وی گفت: در حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان البرز بسیار دغدغه مند هستم و با توجه به شرایط ویژه و حساس این استان از اقداماتی که در مقابله با آسیب های اجتماعی باشد، حمایت می کنم.

عبداللهی ادامه داد: فعالیت های این سازمان قابل تقدیر است و برای تحقق اهداف این مجموعه در خصوص کودکان کار و افراد فاقد سرپناه و زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست همراه خواهم بود.

وی افزود: به طور قطع طی نشستی تخصصی به بررسی روند امور می پردازیم و برای کمک به گسترش فعالیت ها اقدام می کنیم.

همچنین باقری بعنوان رییس شبکه سلامت اجتماعی استان و رییس کمیسیون کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی و حقوق شهروندی تقاضای عضویت ثابت یکی از اعضای شورای مرکزی سلامت اجتماعی استان در ستاد ساماندهی امور جوانان را درخواست کرد که مورد موافقت و استقبال استاندار البرز قرار گرفت.

سازمان مردم نهاد سفیران الفبای مهربانی سال ها است که در زمینه حمایت قشرهای آسیب دیده فعالیت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز