خبرگزاری کار ایران

ثبت نام هزار کارگر خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۴۲

مدیر اجتماعی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: هزار و هفت نفر از کارگران، اعضای گروههای کاری و واحدهای تولیدی این استان برای حضور در سی و سومین جشنواره "امتنان نخبگان جامعه کار و تولید" وزارت تعاون ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدامین بابایی افزود: ۸۵ درصد کارگران ثبت‌نام شده از خراسان رضوی در این جشنواره مرد و ۱۵ درصد زن هستند.

وی ادامه داد: ۵۶ درصد این کارگران دارای تحصیلات دیپلم و کمتر از آن، ۱۰ درصد فوق دیپلم، ۲۶ درصد دارای مدرک کارشناسی، هفت درصد کارشناسی ارشد و یک درصد دکتری هستند و یک نفر هم دارای تحصیلات حوزوی است.

این مدیر اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: همچنین ۵۹ درصد این کارگران در بخش صنعت، ۱۸ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش خدمات شاغل هستند.

وی افزود: فرایند ثبت‌نام این جشنواره ۲۷ مهر ماه امسال پایان یافته و هم‌اینک در مرحله اولیه داوری قرار دارد. 

بابایی ادامه داد: از کارگران، گروههای کاری و واحدهای نمونه کار منتخب جشنواره امتنان در سطوح استانی و ملی طی مراسم هفته کار و کارگر سال آینده قدردانی خواهد شد.

هم اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارگر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی مشغول کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز