خبرگزاری کار ایران

طی سالجاری صورت گرفت؛

آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۹۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آذربایجان غربی حدود ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان، هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر روستایی بوده و طی سالیان طولانی گذشته، تنها کمی بیشتر از ۵۰ درصد آن آسفالت شده است، اظهار کرد: طی سال جاری بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است که در بین استان های کشور رقم قابل ملاحظه و کارنامه قابل قبولی محسوب می شود.

وی با اشاره به تلاش این نهاد برای آسفالت هرچه بیشتر راههای روستایی استان پیش از آغاز بارش های زمستانی گفت: امسال، یک دهم مجموع آسفالت راه های روستایی کشور دراین استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای ۵۳۰ فقره روکش آسفالت در محورهای آذربایجان غربی ادامه داد: باید در بستر آرام علمی نسبت به ارتقای کیفیت راهها اقدام شود تا در سال های بعدی جهت تعمیر، توسعه و ارتقای راهها بر حسب زمان مورد استفاده و نیاز روز تردد کنندگان، امانت شایسته ای برای نسل های آتی به ارث بگذاریم.

شکری از اجرای روکش آسفالت مسیر تکاب – تخت سلیمان به طول ۹ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار در راستای ارتقای ایمنی محورهای ارتباطی جنوب استان یاد کرد و گفت: مابقی این محور نیز با بهبود شرایط آب و هوایی و همچنین تخصیص اعتبار لازم در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تامین ایمنی راهها دارای اضلاع چندگانه است که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه در راس آن دارای بیشترین مسوولیت و بالاترین دغدغه در این ارتباط بوده و باید همگام، هماهنگ و با تعامل بالا در راستای هدف مشترک ایمنی و حفظ جان مردم برنامه های عملی و اقدامات کاربردی انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز