خبرگزاری کار ایران

احداث سه مدرسه از محل اعتبارت بازآفرینی شهری در حاشیه شهر زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۹۰

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: سه مدرسه با هدف افزایش سرانه آموزشی و ارتقای شاخص های توسعه شهری از محل اعتبارات باز آفرینی شهری در مناطق حاشیه شهر زاهدان توسط این اداره کل در حال احداث است.

به گزارش ایلنا ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه شیرآباد و ۱۲ کلاسه کریم آباد زاهدان با اعتبار مجموع افزون بر  ۱۰ میلیارد تومان از سال ۹۸ توسط این اداره کل آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین ساخت مدرسه ۹ کلاسه کارخانه نمک زاهدان نیز با اعتبار افزون بر ۷ میلیارد تومان از سال ۹۹ آغاز شده است تا در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و اتمام آنها تا دو سال آینده شاهد افزایش سرانه فضاهای آموزشی در مناطق حاشیه شهر زاهدان باشیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:  ۱۳ پروژه در سالجاری با اعتبار افزون‌بر ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مناطق حاشیه شهر زاهدان از سوی این اداره‌کل در حال اجراست.

مهدیار افزود: عمده پروژه‌های امسال در حال اجرای این اداره‌کل در مناطق حاشیه زاهدان مربوط به حوزه آموزشی و بهسازی معابر می‌شود.

وی با بیان اینکه در زاهدان پنج محله شیرآباد، باباییان، کریم آباد، قاسم آباد و کارخانه نمک(پشت کاراژها) به عنوان محلات هدف بازآفرینی تاکنون به تصویب رسیده که شامل یک‌هزار و ۴۰۳ هکتار و با جمعیتی افزون‌بر ۱۵۷ هزار نفر است، گفت: همکاران ما در این اداره‌کل در سال‌های اخیر در کنار اقدامات عمرانی، به منظور رفع مشکلات اجتماعی نقاط حاشیه شهرهای استان اقدام به احداث بازارچه‌های محلی برای اشتغال افراد بی‌سرپرست یا بدسرپرست، ساخت مراکز ترک اعتیاد و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور هدایت افراد به بازار کار کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز