خبرگزاری کار ایران

فرماندار سبزوار م:

شأن هندبال سبزوار باید احیاء شود/ نبود حامی مالی مانع حضور در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۴۲

فرماندار ویژه سبزوار گفت: این شهرستان یکی از مهدهای هندبال کشور است که باید جایگاه و شان آن احیا و دوباره زمینه حضور تیم های آن در مسابقات لیگ های کشوری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مجتبی علوی مقدم افزود: بازیکنان بسیار از این شهرستان در رده های مختلف سنی و در بخش‌های مردان و زنان عضو تیم ملی هندبال هستند و افتخارات فراوان برای کشور کسب کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۶ هندبالیست سبزوار در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاهای کشور در تیم های مختلف حضور دارند با این حال این شهرستان طی ۲ سال گذشته به سبب نبود حامی مالی از حضور در لیگ برتر محروم بوده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری است گفت: با وجود رونق اقتصادی و گردش مالی مناسب شهرستان باید زمینه ورود صنایع سبزوار به حمایت از رشته های ورزشی به ویژه هندبال این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: سبزوار مستعد پرورش بازیکنانی در رده قهرمانی و ملی بوده، لذا سرمایه گذاری در رشته هندبال و برخی دیگر از رشته‌های ورزشی این شهرستان ضروری است.

فرماندار سبزوار با اشاره به وجود بیش از ۸۰ بازیکن حرفه ای هندبال در بخش بانوان این شهرستان ادامه داد: در حال حاضر نگرانی این بازیکنان که سهمیه حضور در لیگ دسته اول کشور را کسب کرده‌اند برجسته کردن نقش و جایگاه هندبال سبزوار همچون گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز