خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی:

برنامه محوری، اساس جریان تحول در صندوق است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۳۰

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت:برنامه محوری، اساس جریان تحول در صندوق است .

به گزارش ایلنا از رشت، بیت‌الله برقراری در جلسه شورای مدیران صندوق با موضوع جمع بندی  برنامه ۱۰۰ روزه صندوق گفت: معتقدیم که برنامه‌ای قابل تدوین و اجرایی شدن است که با اتکا بر خرد جمعی تهیه و تدوین شده باشد، برهمین اساس برنامه ۱۰۰ روزه پیش روی صندوق با حضور همه معاونان و مشاوران آن تهیه و تدوین شده است. توقع داریم در اجرای موفق دوستان مشارکت جدی داشته باشند.

برقراری با بیان اینکه الگوهای مدیریتی و مشارکتی باید با نگاه علمی همراه باشد، گفت: برهمین اساس از نظرات کارشناسان و مدیران استانی و مشاوران در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید کرد: رویکرد مدیریتی بنده برنامه محوری است، چرا که معتقد هستم اگر برنامه نداشته باشیم الگوهای ارائه شده قابل سنجش و اندازه گیری نیست.

وی ادامه داد: استان ها نقش مهم و به سزایی در عملکرد مناسب صندوق دارند و تا امروز عملکرد خوبی داشته‌اند و امیدوارم با همین شتاب به کار خود ادامه دهند و بتوانند اثر بخشی بالایی نیز داشته باشند.

برقراری با بیان اینکه کار در صندوق نعمتی است که خداوند به کارکنان و مدیران صندوق عطا کرده است، گفت: برنامه تکلیفی ۱۰۰ روزه برای استانها در نظر گرفته‌ایم که ابلاغ خواهد شد و برای ارزیابی عملکرد صندوق درسطح کشور حتما به استانها سفر خواهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز