خبرگزاری کار ایران

کسب ۳۰ مدال پارا آسیایی توسط جوانان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۴۹۹

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات پارا آسیایی جوانان در بحرین موفق به کسب ۳۰ مدال شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، افشین داوری گفت: ورزشکاران جانباز، معلول و نابینای خراسان رضوی در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز شدند.

وی گفت: در رشته دوومیدانی امیرعباس کارگران یک نشان طلا و یک برنز، اردلان حسین زاده یک گردن آویز نقره، مصطفی ماریان یک نشان طلا و ۲ مدال نقره و بیتا طیبان یک مدال نقره و یک نشان برنز به دست آوردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در رشته شنا ابوالفضل ظریف موفق به کسب سه مدال نقره و ۲ مدال برنز شد و در رشته بوچیا نیز مرتضی رباط جزی مدال برنز تیمی را کسب کرد.

داوری گفت: در رشته بسکتبال باویلچر مظاهر پایداری با حضور در ترکیب تیم ملی ایران موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد.

وی گفت: در مسابقات پاراآسیایی جوانان و نوجوانان بحرین، ورزشکاران روشندل و کم‌بینای خراسان رضوی موفق به کسب ۲ نشان طلا، سه نقره و هشت برنز شدند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امیرمحمد فرخنده‌زاد در رشته شنا موفق به کسب یک نشان نقره و سه برنز و محمدرضا ریحانی نیز یک نشان طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد.

داوری گفت: زهراسادات پوراسماعیل نیز یک نشان نقره و ۲ نشان برنز در رشته دوومیدانی به دست آورد.

وی گفت: از ۶ بازیکن تیم گلبال جمهوری اسلامی ایران ۲ بازیکن ثابت و کلیدی یعنی امیرحسین ریحانی و علیرضا باقری از خراسان رضوی با نقش آفرینی موثر توانستند با دیگر هم تیمی‌های خود نشان طلا را در این رشته تخصصی کسب کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در رشته پاراتنیس روی میز نیز نرگس قابلی در بخش انفرادی موفق به کسب یک مدال برنز شد و در قسمت تیمی با ورزشکار عراقی توانست نشان طلای رقابت‌های پاراآسیایی را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز