خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور خبر داد؛

به زودی رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۴۷۷

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشورگفت: به زودی رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشور است و بنده با عزمی که در شورای رشت در این حوزه دیده ام امتیاز حضور در مسابقات لیگ دو فوتسال کشور را برای این تیم صادر می کنم.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای شهر رشت اظهار کرد: در دوره فعالیت شورای ششم رشت با تفکر احیا فوتسال شهرداری رشت مواجه هستیم که جای خرسندی دارد.

آرش جابری با بیان اینکه تیم فوتسال شهرداری رشت یکی از تیم های توانمند در سطح کشور  است افزود: متاسفانه در دوران فعالیت شورای پنجم رشت بارها به واسطه جلوگیری از عدم انحلال تیم فوتسال شهرداری رشت با اعضای شورای گذشته این شهر گفت و گوهایی انجام دادیم اما متاسفانه اقدام تاثیرگذاری مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه پذیرفتن تیم داری توسط شورای ششم رشت در بخش فوتسال بسیار مایه خوشحالی است افزود: به زودی رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشور است و بنده با عزمی که در شورای رشت در این حوزه دیده ام امتیاز حضور در مسابقات لیگ دو فوتسال کشور را برای این تیم صادر می کنم .

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم زهرابی و قایقران تصریح کرد: با تمام توان در سازمان لیگ فوتسال آماده همکاری با شورای ششم رشت هستیم و معتقدم هر اندازه شهرستان ها در این حوزه بدرخشند به نفع فوتسال کشور است .

جابری با اشاره به اینکه نباید نگاه های حمایتی فقط مختص به یک استان باشد گفت: تیم فوتسال شهرداری رشت همواره جزو سه تیم برتر لیگ کشور بوده است و ان شاءالله با حمایت های شورای رشت  از تیم فوتسال شهرداری رشت  ،باز هم از جایگاه فوتسال شهرداری این شهر به خوبی دفاع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز