خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور تأکید شد؛

استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی / تکمیل پروژه اتصال خط ریلی قزوین-رشت به کاسپین برای توسعه ارتباطات دریایی و مبادلات تجاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۴۵۴

استاندار گیلان در دیدار با دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی و نیز تکمیل پروژه اتصال خط ریلی قزوین-رشت به کاسپین در راستای توسعه ارتباطات دریایی و مبادلات تجاری را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در دیدار با مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، به سهم منطقه آزاد انزلی در افزایش میزان اشتغال و صادرات واحدهای تولیدی اشاره و اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد انزلی به ویژه بندر کاسپین در گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی، استفاده ای بهینه شود. 

وی به کمبود زمین در منطقه آزاد انزلی برای انجام فعالیت‌های توسعه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی نتوانند در راستای ایجاد واحدهای تولیدی به خوبی نقش‌آفرینی کنند.
 
نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم ساماندهی منطقه آزاد انزلی و خروج از حالت رکود و بلاتکلیفی تأکید و تصریح کرد: این مجموعه مدت‌ها به حیات خلوت بعضی افراد تبدیل شده بود که باید با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، شاهد بازسازی منابع انسانی، مالی و اقتصادی باشد.
 
وی با تأکید بر برخورد حقوقی و قانونی نسبت به سوء استفاده‌ها و حیف و میل های صورت گرفته، گفت: تکمیل پروژه اتصال خط ریلی قزوین-رشت به کاسپین باید تسریع شود تا توسعه ارتباطات دریایی و مبادلات تجاری با کشورهای قزاقستان، چین، روسیه و دیگر کشورهای همسایه رونق گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز