خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ۲۴ فقره سرقت در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۳۱۴

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ۲۴ فقره سرقت در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در برخی مناطق شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت .

وی افزود: ماموران ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی و پلیسی ۲ سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی ۲عملیات جداگانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه یکی از سارقان دارای سوابق سرقت بوده ، ادامه داد : متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۴فقره سرقت محتویات خودرو و سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند.

وی تصریح کرد : متهمان در راستای مطالبه به حق شهروندان و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حیدری زاد از شهروندان خواست  با رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و دارایی های خود و همچنین مجهز کردن منازل و مغازه‌های خود به دوربین های مداربسته و سیستم های ضد سرقت به محض مشاهده موارد مشکوک موضوع را   بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز