خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه وبویر احمد خبر داد ؛

مصدومیت 25 نفر در 20 تصادف جاده ای در شبانه روز گذشته در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۳۲

رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، مصدومیت 25 نفر در 20 تصادف جاده ای در این استان اظهار نگرانی کرد و یادآور شد: در شبانه روز گذشته وقوع این تصادفات و مصدومیت ها هم نگران کننده بوده و هم باید تدابیری برای جلوگیری از این آمارها اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " جهانبخش وحدتی نژاد" با اشاره به برخی آمارهای شبانه روز گذشته اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: در شبانه روز گذشته در مجموع 120 مورد ماموریت توسط اورژانس در استان داشتیم که از این تعداد 20 مورد تصادفات جاده ای بوده که 25 نفر در این تصادفات متاسفانه مصدوم و یک نفر نیز فوت کرده است.

وی با ابراز نگرانی خود از روند افزایشی  تصادفات جاده  ای در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: سایر ماموریت های شبانه روز گذشته اورژانس 115 استان شامل انتقال بیماران قلبی، تنفسی و بیماران داخلی بوده و البته متاسفانه شاهد فوت یکی از هم استانی های مان به دلیل گازگرفتگی بوده ایم.

رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین آمار ماموریت های این اورژانس در شبانه روز گذشته را مربوط به شهرستان های بویراحمد و دنا عنوان و خاطرنشان کرد:  از 120 ماموریت اورژانس استان در شبانه روز گذشته 82  مورد در حوزه استحفاظی این شهرستان ها رخ داده بود.

وحدتی نژاد با بیان اینکه از 82 ماموریت صورت گرفته اورژانس 115 در شهرستان های بویراحمد و دنا هم 11 ماموریت مربوط به تصادفات جاده ای، شش ماموریت مربوط به حوادث گوناگون و بقیه نیز مربوط به بیماران داخلی، قلبی و عروقی بوده است، اظهارداشت: متاسفانه  در شبانه روز گذشته هم 2  نفر از هم استانی های مان جان خود را از دست داده که یک فوتی بر اثر گاز گرفتگی در شهرستان بویراحمد  و  فوتی دیگر در حادثه رانندگی شهرستان دنا بوده است.

وی گفت:  انتقال تمامی بیماران کرونایی که نیاز به انتقال به مراکز درمانی داشته باشند نیز توسط اورزانس  استان انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز