خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان:

استفاده از ظرفیت جوامع محلی هنر ما است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۰۰۴

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: مشارکت مردم در صیانت از منابع طبیعی اولویت و برنامه هدف ما است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیدمحمد نور موسوی صبح امروز در جلسه نظام سلامت اداری و راهکارهای نظام اداری وصیانت از حقوق شهروندی، اظهار کرد: جوامع محلی را باید پای کار بیاوریم چرا که همه دربرابر منابع طبیعی و مواهب خدادادی و انفال مسول هستیم.

وی گفت: تمامی پروژه ها باید بیمه شوند و اشکالات قراردادها در اسرع وقت اصلاح شود؛ طرح های مطالعاتی فقط در مناطق مورد نظر اجرایی شده به طور مثال در محدوده طرح مرتعداری کار مطالعاتی انجام شده واجرایی شود.

در چارچوب مطالعه و قانون کار کنیم

موسوی گفت: مبارزه با فساد باید به عنوان یک مسئله مهم در راس امور باشد وگلوگاه های فساد را بازنگری کرده تا جلوی هر گونه فساد و تخلف گرفته شود. درهمین خصوص باید امور قراردادها کنترل و نظارت بیشتری بر مفاد و متن قراردادهای سازمانی داشته و امضاهای فسادآور و زمینه های فساد کنترل شود.

وی تصریح کرد: مواردی که دولت به بخش خصوصی واگذار می کند باید مدیریت کرد که دستگاه دچار آسیب نشود؛ شایسته سالاری و انتخاب افراد پاکدست و سالم به عنوان یک اصل باشد و همه اجزا ادارات می بایست کارآمد شوند.

موسوی با اشاره به ارزیابی عملکرد سازمانی و استقاده از سامانه های اداری، گفت: استفاده از سامانه ها میزان فساد و اشتباه را کاهش داده و به افزایش راندمان اداری می انجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز