خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش رضایت به اهدای عضو با فعالیت سفیران اهدای عضو قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۲۲

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان قزوین گفت: فعالیت سفیران اهدای عضو در قالب داوطلب در طول دو سال در استان قزوین به صدور حدود پنج هزار کارت اهدای عضو منجر شد و همین امر باعث شده میزان رضایت‌گیری از خانواده افراد مرگ مغزی برای اهدای عضو به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

سعید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به روز جهانی داوطلب و نقش سفیران و انجمن اهدای عضو در این زمینه گفت: انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه استان قزوین در شهریور سال ۱۳۹۸ به کمک نیروهای داوطلب مردمی یا به عبارت دیگر سفیران دلسوز انجمن، برای یاری رساندن به بیماران نیازمندی که در صف طولانی انتظار دریافت عضو هستند و با هدف ارتقای این فرهنگ مقدس تاسیس شد.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان قزوین عنوان کرد: یکی از مهمترین ارکان فرهنگ‌سازی اهدای عضو در تمامی نقاط دنیا نیروهای داوطلب مردمی هستند که با هر شغل و سمتی که دارند بخشی از وقت خود را نذر این کار ارزشمند و مقدس کرده‌اند.

وی ادامه داد: فعالیت سفیران اهدای عضو در استان موجب شده رضایت‌گیری در طی این دو سال با سرعت بهتری انجام شود به گونه‌ای که شاخص pmp استان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

این سفیر اهدای عضو بیان کرد: در طول این دو سال بیش از 260 سفیر در استان قزوین جذب شده که در قالب کمیته‌های تخصصی ورزشی، سمعی بصری، فرهنگی، هنری، انفورماتیک و رایانه و  فعالیت‌های اجرایی به‌صورت داوطلبانه با انجمن همکاری دارند.

مظفری ضمن گرامیداشت روز جهانی داوطلب از تمامی سفیران عزیزی که در طی این دوسال با انجمن همکاری داشتنه‌اند تقدیر کرده و تاکید کرد: بدون شک فعالیت داوطلبانه سفیران اهدای عضو در ارتقای شاخص‌های سلامت، حفظ جان بیماران و فرهنگ سازی تاثیر قابل توجهی دارد و در ادامه نیز با توجه به شعار روز جهانی داوطلب "با یکدیگر توقف ناپذیریم" و در راستای حفظ جان بیماران اقدامات متنوعی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز