خبرگزاری کار ایران

دادستان کاشان خبر داد؛

مرگ دلخراش کارگر بیمارستان شهید بهشتی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۵۷

دادستان کاشان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت کارگر واحد بی خطر سازی پسماند بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت:این کارگر روز گذشته به دلیل ورود به دستگاه زباله سوز به شکل دلخراشی فوت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، روح الله دهقانی اظهار داشت: پس از دریافت گزارش فوت کارگری در بیمارستان شهید بهشتی بالافاصله پرونده ایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کاشان به منظور تحقیق در ارتباط با این واقعه تشکیل شد. وی افزود: به دستور بازپرس تیمی از کارشناسان ایمنی تعیین شده تا پس از تحقیق و ارایه گزارش با مقصرین حادثه برخورد قانونی و قضایی شود.

دهقانی تصریح کرد: کارگر واحد بی خطر سازی بیمارستان شهید بهشتی کاشان مردی ۴۱ ساله و اهل روستای ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل بود که پس از ورود به دستگاه زباله سوز به منظور رفع عیبی در بخش هرزآب اتوکلاودر حال کار دچار سوختگی می شود.

دادستان شهرستان کاشان استفاده و بکار گیری دستگاه اتوکلاو در واحدهای درمانی، کلینیک ها و مطب ها، سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا با جدیت بیشتری پیگیری شد خاطرنشان کرد: دادستانی تاکید فراوانی مبنی بر انتقال بهداشتی و دفن پسماند های بیمارستانی مطابق با مدیریت پسماند کاشان داشت و بیمارستان شهید بهشتی نیز یکی از مناطق مورد اشاره بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز