خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی شورای شهر اصفهان مطرح شد؛

آلودگی هوا مهم‌ترین دغدغه‌های حال حاضر اصفهان/ دستگاه‌ها به وظایف خود در قبال آلودگی هوا عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۱۹

رئیس شورای اصفهان گفت: این خواسته جدی شهروندان اصفهان از دولت سیزدهم است که در خصوص وضعیت بحران‌های زیست محیطی، مسئله آب، فرونشست و... نهایت جدیت را به خرج دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حال حاضر اصفهان مسئله آلودگی هواست که در روزهای پایانی هفته گذشته بار دیگر شاهد اوج گیری شدید آن بودیم و به حتم در صورت عدم همراهی متولیان امر و ناسازگاری شرایط جوی، بار دیگر ادامه آن را به نظاره خواهیم نشست. 

وی یکی از مسائل مهم و نقاط تمرکز شورای ششم را مطالبه‌گری در خصوص وضعیت نامناسب آلودگی هوا دانست و گفت: امیدواریم در این باره تمامی دستگاه‌های مسئول به صف شوند و طبق تعهدات خود برای کاهش میزان آلودگی هوا به وظیفه خود عمل کنند. 

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: دلایل بروز این وضعیت و سهم هر بخش، به صورت کامل مشخص است و از سوی دیگر واضح است که چه راهکاری برای کاهش آلودگی وجود دارد؛ حال آنکه گویا بعضی از مسئولان ذی‌ربط، بنای آن را ندارند تا به وظایف خود در این راستا به درستی عمل کنند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: این خواسته جدی شهروندان اصفهان از دولت سیزدهم است که در خصوص وضعیت بحران‌های زیست محیطی، مسئله آب، فرونشست و... نهایت جدیت را به خرج دهد و تا حصول نتیجه و پایدار شدن شرایط دست از برنامه ریزی، اجرا و بازخورد نکشد.

رئیس شورای  شهر اصفهان با تأکید بر اینکه برای عبور از این مشکلات باید دست به دامان علم و تجربه‌های موفق ملی و بین المللی شد که توانسته‌اند عبور از بحران‌های این چنینی را برای دولت‌ها ممکن سازند، تصریح کرد: فرصت آزمون و خطا سپری شده است و باید راهکارهای علمی و تجربه شده را به اجرا در آورد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز