خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان فارس مطرح کرد؛

تصویب قانون مدیریت تعارض منافع، گره‌گشا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۱۵

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به تصویب کلیات طرح مدیریت تعارض منافع در مجلس شورای اسلامی، تصویب این طرح و تبدیل آن به قانون را در جامعه، گره‌گشا دانست.

به گزارش ایلنا علیرضا پاک فطرت در بازدید از بیمارستان بعثت شیراز افزود: امید است که مجلس بتواند قانون تعارض منافع را سریع‌تر به تصویب رساند و برخی مشکلات از جمله در حوزه وزارت بهداشت از میان برداشته شود.

وی اظهار داشت:  به نظر می‌رسد که تعارض منافع در بخش بهداشت و درمان علاوه بر محدود کردن پذیرش دانشجو در سایر بخش‌ها هم مشکلاتی را به وجود آورده است که انتظار می‌رود مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقت لازم را در این زمینه داشته باشند. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات کادر درمان کشور گفت: بیمارستان بعثت در اوج شیوع کرونا، داوطلبانه یک بخش را به بیماران کرونایی اختصاص داد که سبب شد، جان تعداد زیادی از مردم نجات پیدا کند. 

پاک فطرت همچنین اظهار داشت:‌ از آنجایی که بیماران بدحال از استان‌های همجوار به شیراز می‌آیند و در شیراز درمان می‌شوند؛ بیمارستان بعثت هم سهم بسزایی در بهبود این بیماران دارد.

وی فعال‌سازی همه ظرفیت‌های این مرکز درمانی را خواستار شد و اضافه کرد: بخش قلب این بیمارستان با حدود بیش از  یک هزار و صد مترمربع زیربنا تعطیل است، در حالی که در این بخش تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد.

پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان در این بازدید از پرسنل و کادر درمان و مسئولان بیمارستان بعثت قدردانی کرد.

در این بازدید، حاج خوشبویی موسس و مدیر بیمارستان بعثت گفت: این بیمارستان از ابتدای شیوع کرونا در اواخر سال ۱۳۹۸، نسبت پذیرش و درمان بیماران بستری کرونایی به تعداد حدود ۱۶ هزار نفر روز تخت و درمان بیش از پنج هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی اقدام کرد و بیش از ۲۷ هزار سی تی اسکن ریه برای این بیماران انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز