خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد یزد:

۱۲۰۰ بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی یزد انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۱۵

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: طی ۸ ماهه امسال ۱۲۰۰ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی صنعتی یزد انجام شد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا زارع بنادکوکی با اشاره به ثبت رشد ۳۰ درصدی بازرسی، در کارنامه استاندارد یزد نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در هشت ماهه منتهی به آبان سال ۱۳۹۹ تعداد ۹۰۰ بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش اداره کل استاندارد استان انجام شده است، در حالی که این عدد برای مدت مشابه امسال به هزار و ۱۷۴ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: طی این مدت مجموع بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی صنعتی استان، سه هزار و ۳۳۷ مورد گزارش شده که از این تعداد، دو هزار و ۱۶۳ مورد آن مربوط به نمونه برداری از این واحدها می باشد.

مدیرکل استاندارد استان اضافه کرد: در محور نمونه برداری نیز در مقایسه با آمار عملکرد مدت مشابه پارسال که عدد یک هزارو ۸۰۰ را داشته ایم، شاهد بیست درصد رشد هستیم.

وی تاکید کرد: از آزمون های انجام شده روی نمونه های اخذ شده از واحد های تولیدی و صنعتی طی این مدت، یک هزار و ۵۷۷ مورد با استانداردهای مربوطه انطباق حاصل شده که در این محور از عملکرد اداره کل نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ده درصد رشد داشته ایم.

زارع در خصوص روند آزمون فرآورده ها عنوان کرد: متعاقب نمونه برداری کالاها از واحدهای تولیدی و حتی سطح بازار، مرحله آزمون فرآورده ها آغاز می شود که ضروری است نمونه ها شرایط انطباق با استانداردهای ملی و معتبر مربوطه را احراز کنند.

مدیرکل استاندارد استان یزد تصریح کرد: در غیر اینصورت، مراتب قانونی تذکر، جمع آوری، توقیف و سپس معرفی متخلف به مراکز حقوقی و قضایی توسط دوایر مرتبط انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز