خبرگزاری کار ایران

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن:

بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان با سرعت در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۶۳

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: باید در رویدادها و حوادثی همچون زلزله، جهادی نیز به میدان بیایم و عملی نشان دهیم که به عنوان دستگاهی خدمت رسان یاری گر مردم بوده و هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجید جودی در بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده در استان هرمزگان، اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع زلزله در استان هرمزگان، همکارانم در بنیاد مسکن پای کار بوده و لحظه ای از کار و تلاش برای خدمت رسانی به مردم در مناطق زلزله زده پا پس نکشیدند.

وی با بیان اینکه به مردم زلزله زده هرمزگان این اطمینان را می دهیم تا حد توان بنیاد مسکن نیز در کنار آن ها خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در کمترین زمان ممکن پس از آواربرداری و برآورد خسارت ها نیز عملیات بازسازی نیز در مناطق زلزله زده آغاز شد.

جودی با اشاره به اینکه خوشبختانه روند بازسازی این مناطق با برنامه ریزی صورت گرفته و همراهی و همکاری دستگاه های ذی ربط با سرعتی خوبی پیش می رود، عنوان کرد: باید در این مواقع جهادی نیز به میدان بیایم و عملی نشان دهیم که به عنوان دستگاهی خدمت رسان یاری گر مردم بوده و هستیم.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطقه زلزله زده همچون آواربرداری، گچ ریزی، بتن مگر، اجرای فوندانسیون، انجام اسکلت فلزی و اجرای دیوار چینی،  خاطرنشان کرد: حوادثی مانند زلزله، تنها خانه، شهرها و روستاها را از بین نمی برد، بلکه کل زندگی، جامعه اقتصادی، ابعاد اجتماعی و مردم را از لحاظ روانی تحت تاثیر قرار می دهد. 

وی با اشاره به اینکه ساختن خانه سخت نیست اما زندگی مردم را نمی توان در مدت زمان کوتاهی احیا کرد، عنوان کرد: برای بازسازی خانه های روستایی نیاز است تا سایر دستگاه های اجرایی و ارگان ها خدمت رسان در کنار بنیاد مسکن باشند تا هرچه سریعتر دغدغه سرپناه مردم را برطرف کنیم.

جودی در پایان با اشاره به برگزاری جلسه جمع بندی اقدامات صورت گرفته و در دست انجام در ستاد بازسازی مناطق زلزله فین، از تلاش های نوری زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز