خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

برای تخصیص بودجه به تئاتر شهر قزوین تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۰۷

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین درباره روند اجرای پروژه تئاتر شهر گفت: برای انجام پروژه‌ها اولویت‌هایی وجود دارد و ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم، در اولین فرصتی که منابع درآمدی در دسترس قرار گرفت به تئاتر شهر اختصاص پیدا کند تا بتوان پروژه را در سال بعد افتتاح کرد.

قاسم اللهیاری در حاشیه بیست و سومین جشنواره تئاتر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: تا جایی که گزارش گرفته‌ام داوران، آثار جشنواره را خوب ارزیابی کرده‌اند و امیدواریم تیم منتخب در جشنواره بین المللی فجر هم ارائه خوبی داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین درباره روند ساخت تئاتر شهر عنوان کرد: تئاتر شهر یکی از اولویت‌های ما در حوزه پروژه‌های فرهنگی شهرداری است و طی یک بازدید روند ساخت آن را بررسی کرده‌ایم و کم و کاستی‌هایی در زمینه پرداخت مطالبات پیمانکاران وجود دارد.

وی ادامه داد: موضوع این پروژه در بازدید با شهردار مطرح شده و اعضای شورای شهر نیز مصمم هستند تا در کنار سایر پروژه‌های شهرداری از جمله نسیم شمال که با جان مردم نیز در ارتباط است این پروژه نیز حل شود؛ درواقع اولویت‌هایی وجود دارد اما این پروژه نیز از اولیت‌های ما است.

رئیس کمسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این باره به خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: بودجه بیشترین موضوعی است که یک پروژه را راهبری می‌کند و باتوجه به اینکه در انتهای سال مالی هستیم باید بتوانیم در سال آینده بودجه‌ای را برای آن پیش بینی کنیم تا شاید بتوانیم شاید در سال آینده پروژه به اتمام برسانیم اما اتمام آن پیش از پایان سال بعید است.

مهری سادات تقوی ادامه داد: امیدواریم همرمندان نیز همت کنند تا این خانه دُر درخشانی برای شهر ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز