خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین جشنواره تئاتر قزوین با اعلام آثار منتخب به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۲۷۳

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین پس از سه روز رقابت بین هشت نمایش و معرفی آثار منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر قزوین عصر امروز در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی برگزار شد.

۱۴ اثر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که از بین آن‌ها هشت اثر به جشنواره راه پیدا کرده و طی سه روز به رقابت پرداختند و در اختتامیه از آثار و بخش‌های مختلف تقدیر شد.

 در طراحی نور نمایش پروانه الجزایری با اهدای تندیس و دیپلم افتخار از امیر امیدی راد تقدیر شد.

در بخش طراحی گریم از حسین محمد حسن پور برای نمایش زندگی سگ مرده تقدیر شد.

در بخش تبلیغات از طراحی بروشور نمایش‌های پروانه الجزایری با اجرای امیرحسین خلیلی، آذر اندوه بار و بوف کور تقدیر شد.

در بخش نمایش‌نامه نویسی، از نویسنده آذر اندوه بار و حامد مکلمی برای زندگی سگ مرده تقدیر شد.

در بخش طراحی لباس از معصومه جلیلوند برای زندگی سگ مرده تقدیر شد.

در بخش طراحی حرکت از سوده آریانژاد برای نمایش بوف کور تقدیر شد.

در بخش طراحی صحنه از میثم ملازینل برای آذر اندوه بار تقدیر شده و مرتضی نجفی برای زندگی سگ مرده و پروانه الجزایری به‌عنوان طراح برگزیده انتخاب شد.  

در بخش موسیقی از سعید طاهرخانی برای نمایش ماه پیشونی به‌عنوان اثر منتخب تقدیر شد.

در بخش بازیگری بانوان از سحر نجفی برای بوف کور و محنا سهرابی برای رقص روی لیوان و مهشید سادات مجابی برای پروانه الجزایری، از فرشته مصطفی پور برای سندرم سقوط و مرضیه پیری برای ماه پیشونی به ترتیب به‌عنوان نقش قابل تقدیر و نفرات اول تا سوم تقدیر شد.

در بخش بازیگری مرد از کمال زارعی برای ماه پیشونی تقدیر شد، جایزه نفر سوم به طور مشترک به امیر امیدی راد برای پروانه‌های الجزایری و میثم گودرزی برای آذر اندوه بار تعلق گرفت.

جایزه نفر دوم به حسن یاوری برای پروانه الجزایری تعلق گرفت، پیام نوروزی برای زندگی سگ مرده نیز جایزه نفر اول را به خود اختصاص داد.

در بخش کارگردانی حامد مکملی برای بوف کور جایزه جشنواره را به خود اختصاص داد، جایزه دوم کارگردانی نیز به سعید شکری برای پروانه الجزایری تعلق گرفت، جایزه نفر اول هم به مرتضی نجفی برای زندگی سگ مرده اختصاص یافت.

زندگی سگ مرده و پروانه الجزایری به‌عنوان دو نمایش برگزیده از طرف هیئت داروان انتخاب شده و به مرحله بعدی و جشنواره بین المللی فجر راه پیدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز