خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری؛

اکیپ های سیار واکسیناسیون در لرستان راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۴۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت : اکیپ های سیار واکسیناسیون در مناطق حاشیه نشین و محروم شهرهای استان برای انجام واکسیناسیون راه اندازی می شود .

به گزارش ایلنا، محمود ثمینی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا  با بیان اینکه با اجرای طرح واکسیناسیون گسترده در سطح کشور و به دنبال آن در استان لرستان، خوشبختانه روند مطلوبی به لحاظ سیر نزولی بیماری کرونا حاکم شده است تصریح کرد : دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم را جهت استقرار اکیپ های سیار در مناطق حاشیه نشین و محروم شهرها برای انجام واکسیناسیون بدون محدودیت جهت تزریق دز اول و دوم و حتی دز سوم گروه های مد نظر، به عمل خواهد آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده در لرستان، چهار شهرستان وارد وضعیت آبی کرونا شده و ۷ شهرستان دیگر نیز در وضعیت زرد قرار دارند که نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت به مراتب بهتر شده است. 

ثمینی در ادامه افزود: علی رغم اقدامات صورت گرفته در فراهم سازی شرایط برای تسهیل در واکسیناسیون، در برخی شهرستان ها آمار استقبال از تزریق واکسن قابل قبول نیست و با توجه به اهمیت افزایش سطح ایمنی جامعه در پی واکسیناسیون، لازم است هم استانی های محترم در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: در بحث واکسیناسیون دانش آموزان، تاکنون حدود ۹۲ درصد دز اول و ۶۶ درصد دیگر دز دوم را تزریق کرده اند که در جلسه امروز بر ادامه روند واکسیناسیون دانش آموزان، مربیان و معلمان تاکید شد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۸۴ شهر در کشور وارد وضعیت آبی شده‌اند که از تاثیر مطلوب واکسیناسیون رده های سنی مختلف در مهار بیماری حکایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز