خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

بستری روزانه بیش از ۱۵۰ بیمار کرونایی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۰۹

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی مبتلایان به کرونا تعداد کل بستری‌شدگان کرونایی در استان خراسان رضوی به کمتر از ۴۵۰ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد پهلوان افزود: در حال حاضر خراسان رضوی با ۴۴۹ مورد بستری، کمترین تعداد بستری‌شدگان کرونایی را طی ۱۰ روز گذشته داشته است که بیشترین این میزان ۵۷۰ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد بستری‌شدگان روزانه در خراسان رضوی هم دیروز به ۱۵۵ نفر کاهش یافت که ۱۰۶ نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران بدحال کرونایی که اکنون در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند را ۱۰۹ نفر عنوان کرد.

پهلوان افزود: هم‌اکنون مشهد و ۲۴ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، هفت شهرستان در وضعیت زرد و شهرستان بردسکن در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی بر پوشش فراگیر واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به سویه جدید کرونا توسط همه مردم تاکید کرد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز