خبرگزاری کار ایران

برگزاری هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۹۲

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان گفت: هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» به مناسبت صدمین سالگرد شهادت «میرزا کوچک» در گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد لطیفی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری داشته‌ایم، اظهار کرد: این الگوها در حوزه‌های مختلف علمی، دینی، نظامی درصدد دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و میهن هستند.

لطیفی با بیان اینکه «میرزا کوچک» یکی از این الگوها است، افزود ادامه داد: میرزا کوچک به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتنی بر دین و شریعت پایه گذاری کند.

وی اضافه کرد: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» برگزار می‌شود.

لطیفی با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل، بیان کرد: میرزا کوچک مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزان و اسوه‌ها مهم و ضروری است.

وی به محورهای این هنرواره ملی اشاره کرد و گفت: تولید اثر با موضوع اسطوره استکبار ستیزی، میرزا کوچک خان جنگلی محور اصلی این مسابقه است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، تیزر، کلیپ و نماهنگ، نگارش متن ادبی، خطاطی و نقاشی، پادکست صوتی، روایتگری، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، اینفوگرافی، نشریه مکتوب و الکترونیکی و اپلیکیشن برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

لطیفی اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های بله و شاد به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ارسال کنند.

وی برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه‌های اتحادیه عنوان و اضافه کرد: برای شرکت در هنرواره باید نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستا با هشتگ #صد سال در اوج افتخار و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan۵۸ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز