خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت صورت گرفت؛

آیین افتتاح کانون بازنشستگان آموزش و پرورش ناحیه یک رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۸۹

با حضور فرماندار شهرستان رشت، کانون بازنشستگان آموزش و پرورش ناحیه یک رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح الهی در حاشیه افتتاحیه امروز (با حضور نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمین و دانش آموزان شهید، گفت: افراد متخصص و متبحر حاصل تلاش و زحمات فرهنگیان است؛ تعهد هم با سرفصل‌های پرورشی شکل می‌گیرد. بر این اساس می‌توان گفت آموزش و پرورش دو بال مهم بالندگی جامعه هستند.

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر لزوم استفاده بیشتر، بهتر و کامل‌تر از ظرفیت فرهنگیان بازنشسته، افزود: پیشکسوتان تعلیم و تربیت از سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و تکریم تجلیل و قدردانی از آنها می‌تواند زمینه بهره‌گیری از اندوخته‌های ارزشمند آنها را فراهم سازد.

وی پیشکسوتان را سرمایه‌های معنوی و ماندگار جامعه برشمرد و عنوان کرد: اگر به دنبال پیشبرد اهداف آموزش و پرورش هستیم، قطعا بهترین ظرفیتی که می‌تواند در تقویت و پیشبرد این اهداف کمک کند بدون‌شک پیشکسوتان امر تعلیم و تربیت هستند.

فتح اللهی در ادامه به شخصیت و جایگاه رفیع معلم و تاثیر گذاری آن در جامعه پرداخت اظهار داشت: حاصل کار آموزش و پرورش تربیت انسان‌هایی است که آینده را رقم می‌زنند، لذا این کارخانه انسان‌سازی کل بشریت و دنیا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

فرماندار رشت خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم شهرستان ما توسعه همه جانبه داشته باشد باید به توسعه علمی توجه کنیم و کاری کنیم که علم عزیز شود که راه آن عزیز شدن معلم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز