خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر شهرداری اصفهان در سانحه تصادف

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۵۸

شهردار اصفهان از مرگ یکی از دو کارگر شهرداری که حین خدمت دچار سانحه تصادف شدند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی قاسم زاده اظهار کرد: در این هفته به همت پاکبانان بسیاری از برگ‌های خشک از سطح شهر جمع آوری شد که متاسفانه در حین انجام ماموریت دو نفر از کارگران شهرداری دچار سانحه شدند و یکی از آنها فوت شد که به خانواده ایشان تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: یکی از پاکبانان نیز هم اکنون در بیمارستان بستری است که امیدواریم با دعای خیر مردم شفای عاجل پیدا کند.

قاسم زاده تصریح کرد: شهروندانی که شب و نیمه شب در شهر تردد می کنند سرعت مطمئنه در رانندگی را رعایت کنند، چراکه عزیزانی در دل شب، مشغول نظافت شهر هستند.

شهردار اصفهان افزود: متاسفانه علت تصادفی که برای این کارگر زحمتکش رخ داد، سرعت بالای یک وانت پیکان بود که با ماشین حمل زباله شهرداری برخورد و کارگری که پشت خودرو مشغول انجام وظیفه بود را دچار سانحه کرد.

وی با بیان اینکه ما در هفته گذشته روز جهانی معلولان را پشت سرگذاشتیم، تصریح کرد: ما به استقبال استفاده از ظرفیت افراد دارای معلولیت خواهیم رفت و قول هایی به آنها دادیم که امیدواریم در طول سال آنها را محقق کنیم تا سال آینده گزارش عملکرد این اقدامات را به معلولان ارائه دهیم.

قاسم زاده به تشکیل دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره و اظهار کرد: وظیفه این دبیرخانه این است که نگاه مردم و جامعه ملی نسبت به زاینده رود را اصلاح کرده و ارتقا دهد؛ این دبیرخانه درصدد است حساسیت بین اصفهان و سایر شهرها را از مسیر فرهنگی اصلاح کند و امیدواریم با همیت ملی این نگرانی را از سطح جامعه برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز