خبرگزاری کار ایران

پوستر نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی زنجان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۵۵

آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد ربیع احمد خانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این آیین با اشاره به اهمیت و جایگاه صنایع دستی در فرهنگ بومی استان و لزوم معرفی این هنرها در سطح ملی و بین المللی گفت: زنجان از دیرباز به شهر صنایع دستی مشهور بود و می توان گفت یکی از استان های برتر کشور در زمینه تولیدات بومی است و نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان که همزمان با هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه برگزار می شود فرصت مناسبی برای هنرمندان فعال صنایع دستی استان است تا با شرکت در این جشنواره محصولات خود را معرفی کنند.

احمدخانی افزود: با رونمایی از پوستر، نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی رسما آغاز به کار کرد و هنرمندان در دو بخش صنایع مس و ملیله می توانند آثار کاربردی خود را به دبیرخانه این جشنواره با ثبت نام در پایگاه اینترنتی www.jayezehfiroozeh ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان می توانند آثار خود تا ۲۰ دی ماه امسال به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: داوری آثار از بیستم تا بیست و پنجم دی ماه و اختتامیه و معرفی آثار برتر نیز ۲۸ دی ماه برگزار می شود.

این مسئول همچنین پیرامون جوایز نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان نیز گفت: برای نفرات نخست هر بخش لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه هدیه نقدی ۳۵ میلیون ریالی و برای نفرات دوم هر بخش لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه هدیه نقدی ۲۵ میلیون ریالی و همچنین برای نفرات سوم نیز لوح سپاس و هدیه نقدی ۱۵ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز