خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

تدوین برنامه مدیریت تخت های بیمارستانی در بحران کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۲۴

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تدوین و اجرای برنامه مدیریت تخت های بیمارستانی به منظور خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: بر اساس این برنامه تخت های بستری به صورت مرحله بندی و با توجه به ظرفیت هر بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شاپور بدیعی در دیدار با سرپرست و جمعی از مدیران بیمارستان قائم(عج) ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده مدافعان سلامت در بحران همه گیری ویروس کرونا اظهار کرد: بیمارستان قائم(عج) از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، نقش موثری در خدمات رسانی به بیماران داشته است و در پیک پنجم نیز با مدیریت و تمهیداتی که در این مرکز صورت گرفت، بحران ناشی از افزایش چشمگیر تعداد بیماران بستری به خوبی کنترل شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی تمامی بخش های بیمارستان قائم(عج) و تخت های بستری این مرکز باید آمادگی لازم را برای مواجهه احتمالی با پیک های کرونا را همچنان حفظ نمایند تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، برنامه مدیریت تخت های بستری تدوین و اجرا شده است تا بتوان از ظرفیت مراکز درمانی به شکل مناسبی در ارائه خدمات به بیماران استفاده کرد، ضمن اینکه بیمارستان های آموزشی نیز بتوانند به فعالیت خود در این حوزه ادامه دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: ما باید به گونه ای کرونا را مدیریت کنیم که ظرفیت آموزشی بیمارستان های مشهد از جمله بیمارستان قائم(عج) در حیطه تربیت پزشک و پرستار تحت الشعاع قرار نگیرد و دانشجویان بتوانند از تمام ظرفیت ها و بسترهای آموزشی بیمارستان استفاده کنند.

بدیعی با تاکید بر لزوم راه اندازی کلینیک های حاد تنفسی در بیمارستان ها اظهار کرد: راه اندازی این کلینیک ها در بیمارستان های قائم(ع)، امام رضا(ع) و هاشمی نژاد از اولویت ویژه ای برخوردار است و به طور می تواند در تحقق کنترل و ارتقا کیفیت خدمت رسانی به بیماران سطح 4 و 5 نقش عمده ای را ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز