خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس خبر داد؛

هدفگذاری 50 هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه‌بندی معلمان کشور / تخصیص 25 هزار میلیارد تومان در نیمه دوم سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۱۳

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: 50 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرایی کردن رتبه‌بندی معلمان کشور هدفگذاری شده است و برای تحقق این راهبرد مهم مقرر شد که 25 هزار میلیارد تومان آن نیمه دوم سال جاری تخصیص داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن آصفری افزود: بحث رتبه‌بندی معلمان بیش از یک دهه مطرح بوده و به عنوان یک مسئله جدی مورد پیگیری است که این موضوع مورد موافقت تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به درخواست دولت سیزدهم، طی 2 هفته آتی موضوع رتبه‌بندی معلمان از کمیسیون به صحن علنی مجلس بازمی‌گردد و اقدامات قانونی لازم در این راستا اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث رتبه‌بندی معلمان دارای ایراداتی است. این طرح تنها مختص معلمان است و افرادی که در کادر اداری و خدماتی هستند را شامل نمی‌شود.

آصفری تصریح کرد: از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید می‌شود که تنها رتبه‌بندی معلمان در این راستا محقق شود و کارکنان و کادر آموزش و پروش و خدماتی حذف شوند.

وی بیان داشت: هر چند که نیروهای خدماتی و سایر کارکنان آموزش و پرورش، همپای معلمان در مدارس فعالیت دارند، اما در حال حاضر تمایل زیادی برای انجام این طرح نیست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس  تأکید کرد: افزایش حقوق حاصل از این طرح با وجود تورم و مشکلات موجود در جامعه پاسخگوی معیشت این قشر نیست‌ و چنانچه توازن در بحث دریافتی‌ها و میزان تورم در جامعه شکل نگیرد اجرای این طرح تاثیر مطلوب ندارد.

آصفری ابراز داشت: امید می‌رود که میزان تورم در کشور به گونه‌ای باشد که مقوله افزایش حقوق بر مبنای تورم حذف شود و با دریافتی کنونی تمام کارکنان دولت بتوانند نیازهای زندگی خود را تامین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز