خبرگزاری کار ایران

تأمین و توزیع بیش از ۲۱۰ هزار تن کالای اساسی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۸۵

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تامین و توزیع بیش از ۲۱۰ هزار تن کالای اساسی از اول سال جاری تاکنون در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  ولی اله زمانی مدیر کل غله استان، با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی ، توسط این اداره کل تامین و از اول سالجاری تاکنون در سطح استان توزیع شده است، اظهار داشت: در طول ۹ ماه سال جاری مقدار بیش از ۲۱۰ هزارتن کالاهای اساسی در راستای ماموریت های شرکت بازرگانی دولتی ایران و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و کشور تامین و توزیع شده است.

زمانی ادادمه داد: از این مقدار در حدود بیش از ۱۰۰ هزارتن گندم بین کارخانجات آرد سازی استان ، حدود ۸۹ هزارتن آرد بین واحدهای خبازی و ، بیش از 17 هزارتن شکر و حدود ۴ هزار تن برنج برای مصارف مختلف توزیع شده است.

زمانی، اظهار داشت : در راستای صیانت از حقوق شهروندی و اطمینان بخشی به جامعه هدف با تمام توان و ظرفیت سعی بر ایجاد تامین امنیت غذایی مردم شریف استان داشته تا به حول و قوه الهی مشکلی در این خصوص  متصور و ممکن نشود.

وی، میزان ذخایر و موجودی کالاهای اساسی و استراتژیک استان را مطلوب دانست و اعلام کرد :تا پایان سال مشکلی در تهیه ، تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز استان مشاهده نخواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز