خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

رسانه‌ها و فعالان این حوزه نیازمند حمایت ویژه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۶۸۳

استاندار همدان با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه رسانه و اطلاع رسانی برای اصحاب و اهالی این حوزه و همچنین مردم و مسئولان نیازمند آموزش همگانی است، گفت: البته رسانه ها و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی حوزه نیازمند حمایت و توجه جدی هستند.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان و در جمع فعالان و اصحاب رسانه استان، افزود: در حوزه فعالیت های رسانه ای و اطلاع رسانی برای بهبود عملکرد و ارتقای کیفی سطح کار نیاز به آموزش و برگزاری دوره های آموزش داریم. 

وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات رسانه های استان همدان امروز از زبان فعالان این حوزه در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان شد، اظهار داشت: همه گیری ویروس کرونا منجر به بروز مشکلات و مسایلی برای همه اقشار و گروه های شغلی و صنفی شد که به طور طبیعی حوزه رسانه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم حمایت و توجه جدی به اصحاب رسانه، تصریح کرد: در حوزه رسانه و ارتباطات رسانه ای و با هدف بهبود عملکردها بر ارائه آموزش های علمی و تخصصی تاکید داریم.

نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به ضرورت آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با کارکردهای رسانه و هم آموزش برای فعالان رسانه ای، گفت: انشالا سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان موجب خیر و برکت برای اهالی رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی و مطبوعات استان خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز