خبرگزاری کار ایران

با توجه به آغاز ریزش نزولات جوی اعلام شد ؛

آمادگی ۲۳ راهدارخانه گلستان برای خدمات دهی به مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۶۳۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به آغاز ریزش نزولات جوی از ظهر روز پنجشنبه ؛ احتیاط در رانندگی را برای تمام کاربران جاده ای لازم دانست.

به گزارش ایلنای گلستان،غلامرضا بیکی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر شاهد ریزش باران وبرف از شب گذشته هستیم. 

 وی،با اشاره به تداوم بارش ها تا شامگاه جمعه،ادامه داد: هم استانی ها تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از سلامت خودرو مطمئن بوده و به تجهیزات زمستانی اعم از لباس گرم،آذوقه،سوخت مورد نیاز و به ویژه زنجیر چرخ،مجهز  باشند.

بیکی،تعداد اکیپ های راهداری زمستانه را در سطح استان،۳۰ اکیپبیان  اعلام کردو افزود: این اکیپ ها در۲۳  راهدارخانه ثابت ، سیار و ادارات شهرستانی استان مستقر بوده و یا در حال راهداری و درصورت لزوم برف روبی و نمک پاشی هستند.

وی، تلفن گویای ۱۴۱ و ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ را در حالت آماده باش شبانه روزی جهت ارائه آخرین اطلاعات وضعیت جاده ها به هم استانی ها اعلام کرد و گفت: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای گلستان که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر است، بصورت غیرحضوری و با مدیریت داده های جاده ای، همواره در حال خدمات دهی به کاربران جاده ای می باشد.

 طول راه های استحفاظی گلستان بیش از ۵ هزار کیلومتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز